BPI Rush 120 Г

Код на продукт: BPI

Цена:
67,00 лв (- 35%)
43,55 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
4 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво представлява формулата Rush от BPI Sports?

Rush представя най-силната тренировъчна и напомпваща формула на BPI до този момент. Това е единствена по рода си пудра, направена само за спортисти.

Защо да изберем азотния буустър Rush?

Продуктът съдържа стриктно изследвани съставки.

Азотен буустър от BPI - Rush

За начало Глицерол - една често пренебрегвана, но важна част от спортното хранене, която подобрява хидратяцията на организма. Трайната хидратация по време на тренировка може да повиши енергията.

Rush съдържа също и Глицин - мулекулярно малка аминокиселина с ясно изразени функции в организма. Глицинът е аминокиселина участваща в регулирането на кръвната захар.

В състава влизат още Кофеин, Глутамин и екстракт от Beta Vulgaris.

В допълнение Rush съдържа и Acetyl-L-Carnitine, доставящ енергия.

Какви са предимствата на продукта?

Rush е предназначен за по-добра хидратация по време на тренировката, като така повишава енергията. По-дългите и по-интензивни тренировки са от ключово значение във всяка фитнес програма.

Вкус: Fruit Punch

Начин на употреба: Разтворете 1 доза (1 лъжичка) в 250 студена вода. Приемайте 30 минути преди тренировка.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Денис
2015-01-24 08:06:58
На фона на Total Rush и Black Jack направо си е като сокче.
Dancho
2015-01-10 14:27:38
Ne e losh produkta, po evtin e ot black jack, za tazi cena - tolkova!
Менди
2014-12-10 12:28:11
Хм и аз се чудих дали да го пробвам ,но ще ти се доверя
Морис
2014-12-09 10:19:00
Продуктът не ме впечатли особено , следващия път ще си взема нещо от рода на black jack ...
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО