MUЕLLER - Стабилизираща Ортеза за Китките /Карпално-Тунелен Синдром/

Код на продукт: M308

Цена:
54,00 лв
с ДДС
Отзиви:
Виж продуктите на:
MUELLER
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Стабилизираща Ортеза за Китките е ортеза, която е създадена за конкретна болест, а именно така наречения Карпално-Тунелен Синдром. Стабилизираща Ортеза за Китките осигурява максимална стабилност на китката, като запазва комфортност и удобство.
Специален дизаин облегчава болката и подутините в китките асоцирани с Карпално-Тунелен Синдром.
За подкрепа на слаби или контузени китки.
Стабилизираща Ортеза за Китките е специално разработена за Карпално-Тунелен Синдром.
Стабилизираща Ортеза за Китките облегчава болката без да ограничава движението на палеца и пръстите.
Изработен от изключително лек и удобен материал. Подходящ за носене ежедневно.
Две регулируеми каишки контролират начина по който стабилизатора приляга на китката.
Изработен от "дишаща" материя, която позволява продължително носене през целия ден.
Изключителна дължина на основата/ръкохватката (16,5 см) осигурява стабилна подкрепа на китката.
Двете странични шини безкомпромисно стабилизират китката.
Подложки в областта на дланите увеличават комфорта.
Подходящ за лява и дясна ръка.

Таблица с размери:
SM/MD 
12-20 см 
LG/XL 
20-25 см 

Инструкции за ползване:

Развържете връзките.
Поставете ръката в ортезата, като дланта да гледа към извивката, с палеца към отвора.
Затегнете първо най-горната връзка и след това голямата връзка в долната част около китката.
Нагласете по нужда.

Инструкции за почистване:

Лентите се перат на ръка в хладка вода с мек перилен препарат.Да се изплакнат добре, сушат се на въздух.Да не се използва белина или омекотител.

Противопоказания:

Продукта съдържа естествен гумен латекс, който може да предизвика алергична реакция.Препоръчва се за носене през деня.Ако се появят обриви или болки, спрете употреба и се консултирайте с лекар.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Няма отзиви за този продукт!

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО

СХОДНИ ПРОДУКТИ