MusclePharm - Combat 100% Isolate - 2268 Г

Код на продукт: MP0313

Цена:
245,00 лв (- 30%)
171,50 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
2 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

За първи път на българския пазар - Combat 100% Isolate!

MusclePharm представят най-чистият и най-бързо усвоим суроватъчен изолат без никакви въглехидрати, мазнини и излишни пълнители!

Combat 100% Isolate - супер чист суроватъчен изолат от MusclePharm

Проучванията показват, че приема на бързодействащи източници на протеин може да увеличи нивата на аминокиселини в кръвоносната система. Така мускулите се сдобиват максимално бързо с необходимото, за да започне анаболизма (растежа). Колкото по-бързо тези анаболни аминокиселини влязат в кръвообръщението, толкова по-голям растеж ще получите!

Combat 100% Isolate доставя цели 24 гр. 100% суроватъчен изолат в доза от 27 гр.

Това е научно формулиран протеин от най-висок клас, без добавени пълнители. Нито един конкурент не се доближава до представянето на MusclePharm с ултрачист изолат, който не съдържа никакви мазнини, въглехидрати, захар или лактоза.

Филтрирани са всички излишни вещества, за да получите най-доброто възстановяване след интензивна тренировъчна сесия, когато мускулите Ви са гладни за хранителни вещества и се нуждаете от най-чистия суроватъчен изолат.

Изолатът на MusclePharm се предлага в 3 чудесни вкуса

Начин на употреба: Веднага след тренировка. Преди тренировка. Вечер преди сън. През деня като заместител на хранене.

  • Vanilla Ice-Cream
  • Banana Split
  • Chocolate Swirl
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Весо
2015-03-20 08:08:59
Един от най добрите протеини на пазара в момента, много е хубаво че го предлагате и то на приемлива цена. Ще се пробва задължително!
Арнии
2015-03-06 08:03:06
Много добър протеин, търсих го навсякъде, сега го откривам и в БГ, супер стe!
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО