MuscleTech - Ultra-Pure Glutamine - 300 Г

Код на продукт: MT5167

Цена:
50,00 лв (- 30%)
35,00 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
3 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Представяме Ви Ultra-Pure Glutamine от MuscleTech

Глутаминът е най-изобилстващата аминокиселина в човешкото тяло и играе жизненоважни физиологични роли като възстановяването на мускулите,след тренировка.

Възстановяването на глутаминовите депа дава оптимална среда за растеж на мускулната клетка.

Ultra Premium Glutamine на фирмата MuscleTech съдържа 5 гр. висококачествен глутамин в доза, който да запълни глутаминовите депа в тялото, които са се изчерпали по време на тежка тренировка.

Ultra-Pure Glutamine е без вкус, без мирис и лесен за разтваряне

Подходящ е за всеки атлет, независимо от нивото му на опит. Няма значение дали се занимавате са силови спортове като – трибой или щанги, дали играете отборен спорт, или пък просто ходите на фитнес 3 пъти седмично - Ultra Premium Glutamine ще Ви даде само ползи!

Начин на употреба: Препоръчителната дневна доза е 10-20 гр. дневно, разделени на няколко приема. Приемайте 5 гр. след тренировка и 5 гр. преди лягане. Другите дози приемайте 2 пъти по 5 гр. с храненията.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Христо Младенов
2015-01-20 08:28:50
В момента пия от глутамина на NOW FOODS на таблетки и съм страшно доволен. Чистотата на продукта позволява много добра усвояемост и в същото време сигурност за здравето ми! :)
Балетиста
2015-01-20 08:28:37
Ами препоръчай ни тогава нещо, което наистина работи и е по-добре като качество, защото съм нов в тези среди и много не ги чаткам....
Христо Младенов
2014-12-04 08:37:58
Подведох се по лъскавата опаковка....нищо особенно, глутамин като глутамин
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО