Optimum Nutrition - Pro Oats - 1400 g

Код на продукт: ON0020

Цена:
75,00 лв (- 30%)
52,50 лв
с ДДС
Отзиви:
Виж продуктите на:
OPTIMUM NUTRITION
Продуктът е изчерпан
ИНФОРМИРАЙ МЕ ПРИ НАЛИЧНОСТ
Изпратете вашият Емейл адрес и ще бъдете информиран веднага когато продукта бъде наличен в страницата
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

СУТРЕШНО ЗАРЕЖДАНЕ! 

Започни деня си с PRO OAT, който ще ти достави:
  • 20г висококачествен протеин
  • Ниско количество захар 
  • Перфектен въглехидратен комплекс 
  • 0г добавена захар 
  • Бързо и лесно приготвяне
  • Уникален вкус
  • Избор между два страхотни вкуса – шоколад и горски плодове
Закуската е най-важното хранене за деня, което може да се превърне в нещо много отегчително, ако всеки ден започваме деня си с един и същи протеинов шейк. Не мислите ли… ?
 
Разбий скуката с новия PRO OATS от OPTIMUM NUTRITION.
Просто добави гореща вода и изчакай около 2 минути. 
Всичко останало се случва само!
 
Тази перфектно създадена закуска ще достави на тялото ти 20 г висококачествени протеин и комплекс от въглехидрати – най-важните нутриенти за започване на твоя забързан ден!
 
За кого е подходящ PRO OAT ?
Новото сутрешно изкушение от OPTIMUM NUTRITION е подходящо за всеки. 
  • Независимо дали се професионален атлет или любител, вие имате нужда от качествена и вкусна закуска. 
  • Независимо дали сте на строга диета или се храните разнообразно, вие трябва да подсигурите на тялото си качествени източници на въглехидрати и белтъчини. 
Начин на прием: 
  • Перфектен за сутрешна закуска и за хапване през деня
  • Смесете една доза PRO OAT с една чаша гореща вода и изчакайте 2 минути 
  • Консумирайте 1 -  2 дози на ден 
Продуктът не е заместител на разнообразното хранене!
 
СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Няма отзиви за този продукт!

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО