Pure Nutrition - POWER TOWER (Кутия за съхранение на добавки)

Код на продукт: PN4

Аксесоар за съхраняване на добавки, състоящ се от три цилиндрични кутийки
Цена:
10,00 лв
с ДДС
Отзиви:
4 Отзиви: /
Виж продуктите на:
PURE NUTRITION
В Наличност
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Pure Nutrition на Power Tower е новият хит на пазара за фитнес аксесоари!

Power Tower не е нито шейкър, нито кутия за витамини. Случвало ли ви се е досега да имате нужда да пренесете няколко дози протеин или няколко вида добавки под формата на прах? Вече е време да забравите за главоболията, защото имаме решение за вас!

Power Tower е модулен продукт за съхраняване на добавки

Той се състои от три цилиндрични кутийки, които се сглобяват и имат удобно малък размер. Така Power Tower заема малко пространство, може да се пренася навсякъде и са нужни никакви усилия. Основното предимство на Power Tower е възможността да пренасяте прахообразни продукти. Ако пиете повече от доза протеин на ден или трябва да пренесете повече от един продукт на прах, то Power Tower ще ви е от помощ.

Възползвайте се от несравнимото удобство на Power Tower. Дойде края на дните, в които се притеснявхате от това, как ще пренесете и приемате вашите добавки.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Георги Илиев
2016-09-08 11:24:51
Супер е върши ми чудесна работа имам го от няколко месеца и никога не ме е предало ;дд
Адраин Георгиев
2016-08-17 10:23:46
И аз имам вече 3бр от кутийките-2 вкъщи и 1 на село :Д.Просто не си представям да трябва да пренасям всичките ми добавки в сака.
Иван
2015-03-10 08:10:41
Закупих си от този с новото лого. Имам и от стария, но го ползвам 3та година и вече беше за смяна.
Adrian
2014-12-06 11:14:31
Най-добрият ми приятел е вече :Д
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО