STACKER Блистер - Stacker 2 - 4 капсули

Код на продукт: ST4004

Цена:
4,00 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
4 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

STACKER2 представя уникално формулираните енергетици на капсули – продукти, които ще Ви дадат мощен прилив на енергия и ще премахнат отпадналостта, хроничната умора и липсата на желание. Енергийните капсули на STACKER2 са удобни за прием по всяко време, те ще са до Вас когато отивате на фитнес, когато сте в офиса и чувствате отпадналост и във всички други моменти, когато имате нужда от бърз източник на енергия.

Премахват чувството за умора и сънливост;
Стимулират производството на адреналин;
Увеличават нивата на свободната енергия;
Ускоряват метаболизма;
Подобряват времето за реакция;
Подобряват способностите на паметта;
Повишават концентрацията;
Увеличават способностите в стресови ситуации;
Подсилват когнитивната дейност;
Подпомага на хората подложени на стрес да се справят с негативните дразнения;
Начин на употреба:
30-60 мин преди тренировка или тежко физическо натоварване.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Kapriz
2014-12-16 17:05:43
opredeleno sym dovolna ot produktite im. Prodavat gi v zalata, no sega vidqh 4e tuk ima promocii i shte se vuzpolzvam...
Bingoto
2014-11-03 09:31:48
От личен опит мога да кажа, че тези стакерчета са по-добри от 80% от енергетиците на пазара :)
HealthStore Администратор
2014-10-14 17:09:46
Да, ето я тук - https://healthstore.bg/stacker-promopack-30-blistera.html&search=stacker
Здравко
2014-10-14 15:20:15
Наистина ли има промоция 30 опаковки за 60 лева ???
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО