в кошницата Кошница
 
WEIDER - Glucosamine & Chondroitin - 120 capsules W6016

WEIDER - Glucosamine & Chondroitin - 120 capsules W6016

( Продуктът не е наличен )

Цена: 42,00 лв
* Цената е с включено ДДС

Описание

WEIDER - Glucosamine & Chondroitin - 120 capsules e продукт съдържащ компоненти, като глюкозамин и хондроитин, предпазващи и заздравявяващи ставите Ви.

Упражненията с тежести, повтаряни с времето увреждат в известна степен ставите. Хрущялните връзки, самите хрущяли и синувиалните тъкани. Подложени под постоянно напрежение от тренировката. Дългите и тежки тренировки могат да доведат до травми от различен тип.

Елементите глюкозамин и хондроитин образуват изключително силната комбинация от хондроитин сулфат и глюкозамин сулфат, които от своя страна представляват хранителни и защитни вещества за ставите и съединителните тъкани.

Хондроитин сулфатът действа като цялостен компонент за всички видове съединителна тъкан в хрущялите и ставите и в кръвните телца. След пероралното приемане хондроитин сулфата се усвоява в кръвта и се пренася директно до съединителната тъкан. Той дава еластичност и предпазва, улеснявайки задържането на вода между тъканите и ставите.

Глюкозаминът е предшественик на група вещества, наречени глюкозамин-гликани, присъстващи в съединителната тъкан и по-точно - в хрущялите. Ниски нива от това вещество могат да променят естественото действие на този вид тъкани. Последните научни изследвания показват, че глюкозаминът участва при нормализирането на производството на хрущяла, като с това допринася за поддържане на структурната цялост на ставите и съединителната тъкан.

ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ:
  - Предпазва ставите
  - Мощна комбинация

Начин на употреба:2 пъти на ден по 2 капсули

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (0)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha