WEIDER - Muscle Freak Proffesional - 908g

Код на продукт: W7815

Цена:
105,00 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
3 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

WEIDER Muscle Freak Proffesional - 908g е равно на взирвни резултати! Едно ново измерение към мускулния растеж!

WEIDER Muscle Freak Proffesional - 908g е пред-тренировъчен продукт, който стимулира мускулния растеж и увеличава силата.

WEIDER Muscle Freak Proffesional - 908g съдържа L-Arginine, в комбинация с L-Ornithine, които Ви дават страхотно напомпване на мускулите, като и помагат за доставката на хранителни вещества към тях.

Невероятната сила и плътността на мускулите идват от комбинацията - креатин Krea-Genic, Beta-Alanine и Citrulline. 

Новото поколение креатин - Krea-Genic остава стабилен в стомаха и в кръвоносната система, без да се загуби, поради двойната защита. Резултата е двойно по-ефективен, защото креатине се абсорбира по-бързо от мускулните клетки без загуби.

Beta-Alanine унищожава умората и предпазва от преждевременно окисляване на мускулите.

Citrulline действа синергично с Beta-Alanine и допълнително намалява нивата на амоняк и млечна киселина, като по този начин увеличава мускулната сила и ефективност.

Начин на употреба:Разтворете 1 порция(40 грама) в 400 мл. вода и консумирайте веднага. За предпочитане 40 минути преди тренировка.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Bizona
2014-10-29 09:17:44
Как се пие това нещо бре?
Flexx
2014-10-29 09:16:57
Много як продукт,ако целта ви е мускулна маса,няма аналог !
Tonbi
2014-10-22 13:50:10
Бруталнооооооооooooooooo :P
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО