в кошницата Кошница
 
HARBINGER - Въже за скачане с дръжки тип Спусък (Кожено) H331400

HARBINGER Въже за скачане с дръжки тип Спусък (Кожено) H331400

Марка:HARBINGER
Код на продукта:H331400
Цена: 30,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

HARBINGER Въже за скачане с дръжки тип Спусък (Кожено) H331400 Купи HARBINGER - Въже за скачане с дръжки тип Спусък (Кожено) H331400 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Въже за скачане с дръжки тип "спусък" (кожено) за начинаещи и среднонапреднали.

Ергономични дръжки с формата на спусък осигуряват стабилен и максимално удобен захват и дават възможност за максимален контрол.

Въже за скачане с дръжки тип "спусък" (кожено) има максимално дълъг живот и е устойчиво на протриване и осигурява максимално равномерни въртеливи движения.
Стоманени лагери осигуряват гладки и последователни въртелив идвижения.

Стоманените лагери гарантират дълъг живот на продукта.
Въже за скачане с дръжки тип "спусък" (кожено) е с дължина 275 см с възможност за подкъсяване.

По-напредналите в тренировките с въжета, могат да поставят ново предизвикателство пред възможностите си с  въже за скачане с тежести.

  • За да определите правилната дължина на въжето, задръжте средата на въжето под левия ви крак ипоставете дръжките на въжето в лявата ви ръка. Когато изпънете въжето нагоре, дръжките на въжето трябва да са на височината на подминшниците ви.
  • За да регулирате дължината на въжето свалетекапачката на едната от дръжките на въжето. Издърпайте края на въжето от страната на свалената капачка - ще откриете притискаща скоба. Регулирайте дължината на въжето. Пристегнете въжето със скобата, но внимавайте тъй като може да направите това само веднъж.

Начин на употреба:

Разгънете продукта и изпълнете упражнението.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha