Поръчки се приемат и на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49
Доставка с куриерска фирма СПИДИ АД до офис на куриер или адрес на клиента
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 5,99 лв. с ДДС )
Доставка с куриерска фирма ИНТЕРЛОГИСТИКА ЕООД до офис на куриер или адрес на клиента
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 5,99 лв. с ДДС )
Доставка с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД до офис на куриер
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 4,00 лв. с ДДС )
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 6,99 лв. с ДДС )
ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg
I. Условия и цени за доставка.
Поръчки се приемат и на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49
Доставка с куриерска фирма СПИДИ АД
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 5,99 лв. с ДДС )
Доставка с куриерска фирма ИНТЕРЛОГИСТИКА ЕООД
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 5.99 лв. с ДДС )
Доставка с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД
- При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 4,00 лв. с ДДС )
- При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 6,99 лв. с ДДС )
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:
- Заявки направени до 16,30 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
- Заявки направени след 16,30 часа се изпълняват на следващия ден;
- Заявки направени в петък след 16,30 часа, събота и неделя се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
Забележка: Възможно е забавяне на доставка:
- до адрес, в случай, че населеното място, до което сте поръчали се обслужва по специален график. Графикът на доставка на куриерска фирма Спиди можете да видите тук.
- до офис на куриер или до адрес поради технически причини. Забавянето може да бъде до 72ч.
- до офис на куриер или до адрес поради висока натовареност на куриерската фирма за обслужващия район.
Посоченото разписание по-горе е отпималния препоръчителн график на изпълнение като "БИО МАРКЕТ БГ" - ЕООД има за ангажимент да извърши доставките в срок до 72 раб.часа.
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:
- целостта на опаковката на поръчаната стока;
- наличие на етикет на български език;
- наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
- следи от счупване или надраскване по опаковката;
- срок на годност;
- наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
- описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
- доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД), "БИО МАРКЕТ БГ" - ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!
III. Рекламации.
1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:
- е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
- наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
- повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
- извършена е консумация на продукта;
- продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
- продукти с изтекъл срок на годност;
- продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).