Pure Nutrition - AMINO BLAST - 1350 Г

Код на продукт: PN9671

Цена:
100,00 лв
с ДДС
Отзиви:
2 Отзиви: /
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

PURE NUTRITION AMINO BLAST е най-новият продукт в каталога на бранда.

PURE NUTRITION AMINO BLAST представлява перфектна формула за възстановяване и покачване на чиста мускулна маса. В състава на която са включени BCAA’s в съотношение 8 :1 :1, което е най-доказано работещето на пазара. Всяка доза ви снабдява със сериозно количество (7 г.) от тези най-ключови за възстановяването и покачването на чиста мускулна маса аминокиселини.
PURE NUTRITION AMINO BLAST е с добавен Л-Глутамини - една от най-важните за тялото,  растежа на мускулите и общия тонус аминокиселини. Също така:
  • Бета Аланин – предотвратява натрупване на млечна киселина в мускулите, повдига тонуса и и издръжливостта, участва в производството на карнозин.
  • Таурин – потиска натрупването на умора.
  • Цитрулин Малат – участва в производството на азотен оксид. Също има изразен вазодилататорен ефект.

PURE NUTRITION AMINO BLAST има включена електролитна  бленда, която обезпечава загубата на соли отделяни чрез потта, което води до спад в енергийното ниво.

PURE NUTRITION AMINO BLAST бързо ще се превърне във Вашия незаменим предтренировъчен продукт, който ще подпомогне интензивността, концентрацията, мускулното кръвоналиване, възстановяването и покачването на мускулна маса.
 
НАЧИН НА УПОТРЕБА :
  • Смесете 1 мерителна лъжичка ( 15 г.) в 250 – 400 мл.вода.
  • Най-подходящото време за прием е 30 – 40 мин.преди тренировка.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Светослав Иванов
2018-07-23 21:09:02
100 лв? Няма начин ;-)
Михаил
2018-07-18 13:23:56
Страхотен продукт! Вкус - отличен (динята) Възстановяване - супер
сем. Станкови
2018-07-13 10:12:53
Съдържанието изглежда много добре. Някой пробвал ли го е вече да каже как е ?
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО