в кошницата Кошница
 
NOW - Flax Oil (High Lignan) 1000 МГ - 120 Дражета 1780

NOW - Flax Oil (High Lignan) 1000 МГ - 120 Дражета 1780

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1780
Цена: 36,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - Flax Oil (High Lignan) - Ленено масло с високо съдържание на лигнини

Маслото от ленено семе е дар от природата, който се отличава с многобройните си ползи за човешкото тяло. То е отличен източник на здравословните омега-3 мастни киселини.

Масло от Ленено Семе намалява нивата на холестерола и триглицеридите в кръвта, спомага при борбата с артрита и сърдечно-съдови заболявания, както и съдържа големи количества лигнини – растителни химикали с антиракови и антивъзпалителни свойства. Също така спомага за възстановяване на тялото при стресови ситуации, намаля подкожните мазнини и действа тонизиращо.

Масло от Ленено Семе е с богато съдържание на витамини и минерали - цинк, желязо, магнезий, сяра, калций, фосфор, калий, манган, мед, кобалт, молибден, хром, никел, витамин Е и витамини от Б-комплекс. Масло от Ленено Семе от NOW Foods се пресова по специална технология и се капсулова в дражета, които са херметически запечатани и така маслото се предпазва от окисляване и разлагане.

Каква е разликата между обикновеното ленено масло и това с високо съдържание на лигнини (High Lignan Flax Oil)

NOW - Flax Oil (High Lignan) осигурява на организма по-големи количества растителни химикали и лигнини, които са свързани директно с естрогена. Високата концентрация на лигнини прави продукта далеч по-потентен от обикновеното ленено масло на пазара.

Другото предимство на концентрираното ленено масло е по-високото съдържание на омега-3, омега-6 и омега-9 мастни киселини в състава.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-3 пъти дневно.

  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (5)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha