NOW - Silica Complex 500 МГ - 90 Таблетки

Код на продукт: 1490

Цена:
38,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво представлява Silica Complex

Silica (Силициев диоксид) е съединение, което участва в производството на Силикон. Silica Complex е продукт, съдържащ органично чистата форма на Силикон, който се извлича от растението Хвощ.

Silica Complex се грижи за добрата костна и ставна структура, както и за здравината на ноктите и косата.

В продукта се съдържат още калций, цинк, манган и бор, които подпомагат нормалното развитие на костите и зъбите и предпазват от остеопороза.

Silica Complex проявява благоприятен ефект върху клетъчния метаболизъм и клетъчното формиране

Силицият е органичен минерал, който успешно забавя процесите на стареене на организма, подобрява структурата и устойчивостта на кръвоносните съдове и стимулира имунната система. Екстрактът от хвощ (съдържащ и активната съставка на продукта – Силициев Диоксид) е важен за очите и гърлото.

Елементът Силиций помага значително при заздравяването на външни и вътрешни рани.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1 таблетка 2-3 пъти дневно с хранатa

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Невин
2015-01-20 08:12:44
Имам изключително меки и чупливи нокти. Препоръчаха ми да пробвам с това като ме убедиха че има добре дозирани качествени съставки. Пия го вече месец и не само ноктите, но и косата ми подобри вида си.
Костадин
2015-01-02 09:56:04
Много съм доволен от този продукт. На мен лично ми беше препоръчан, заради сериозен косопад причинен от слаба имунна система и стрес/тежка работа. Веднага след приема му косата ми като че ли спря да пада. Радвам се, че не се доверих на традиционната медицина и на лекарствата като повечето покрай мен.
Милен
2015-01-02 09:04:53
Само положителни коментари чувам за този продукт, браво приятели :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО