Pure Nutrition - CARNI MAX 3000 - DRINK - 500 ml

Код на продукт: PN6450

Напитка с л-карнитин и кофеин за изгаряне на мазнини и енергия
Цена:
2,00 лв
с ДДС
Отзиви:
Виж продуктите на:
PURE NUTRITION
В Наличност
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

CARNI MAX 3000 – Максимално изгаряне на мазнини във всяка глътка!

CARNI MAX 3000 е готова за консумация напитка, която съдържа:

  • 3000 мг л-карнитин
  • 100 мг кофеин
  • БЕЗ мазнини
  • БЕЗ въглехидрати

Защо да приемаме CARNI MAX 3000 ?

  • За да изгорим излишните мазнини

Л-карнитинът е непротеинова аминокиселина, която е известна със свойството си да спомага за изгарянето на подкожните мазнини. Л-карнитинът пренася дълговерижните мастни киселини като триглицериди към митохондриите, основните енергийни двигатели в клетките. Там мазнините се окисляват и биват използвани като източник на енергия.

  • За тонус и енергия

Кофеинът е натурален стимулант, който дава енергия и спомага за провеждането на по-интензивна тренировка.

И не само...

  • Защото е приготвена с натурална минерална вода
  • Защото не съдържа мазнини, въглехидрати и захар
  • Защото има уникален вкус

Кога да приемаме CARNI MAX 3000 ?

  • Преди или по време на кардио или силова тренировка
  • По всяко време, когато се нуждаем от енергия без калории

 

СЪСТАВ
Дозировка
Една доза 500 ml
Дози в опаковка 1 доза
Дози на ден 1 доза
Хранителни стойности
Калории 19 ккал
Белтъчини
Протеин 0 g
Въглехидрати
Въглехидрати 0 g
Мазнини
Мазнини 0 g
Аминокиселини
Л-карнитин 3000 mg
Други
Кофеин 100 mg
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Няма отзиви за този продукт!

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО