Syntrax - Nectar - 908 Г

Код на продукт: SY2349

Цена:
95,00 лв (- 43%)
54,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Syntrax - Nectar е един от най-висококачествените суроватъчни изолати на пазара

Nectar ви кани в своя магически свят! Дойде вече краят на дните на суроватъчни протеини с ниско качество и отвратителен вкус, които единствено разочароват очакванията ви и предлагат ниска ефективност при възстановяването. Nectar веднъж и завинаги разбива конкуренцията, комбинирайки PROMINA - най-висококачествения създаден някога суроватъчен изолат с такива методи за овкусяване на протеина, че веднъж опитали Nectar, никога повече няма да пожелаете друг протеин.

Ако обичате екстравагантни плодови шейкове, вие ще се влюбите в Nectar. Неговите уникални и неповторими вкусове ще Ви накарат с нетърпение да очаквате времето за протеинов шейк!

Nectar на Syntrax е разработен по изключително иновативни технологии, които позволяват да го консумирате директно от кутията, без да го разтваряте!

Представете си протеин, който съдържа 0 грама въглехидрати и 0 грама мазнини в доза и има превъзходен вкус. Представете си как поставяте лъжица от този протеин в устата си и той се разтапя, доставяйки Ви невероятен вкус.

СПРЕТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВЯТЕ, ТОВА ВЕЧЕ СЪЩЕСТВУВА - Nectar.

Защо да изберем суроватъчен изолат Nectar?

  • Най-добрият протеин на българския пазар. Съдържа чист PROMINA ISOLATE. Най-добрият суроватъчен изолат, създаван някога.
  • Съдържа 0 грама въглехидрати и 0 грама мазнини в доза. Приблизително 90% чист протеин. Няма друг такъв продукт в България.
  • Голям избор от уникални вкусове.
  • Перфектна разтворимост. Разтваря се чудесно и мигновено дори само с лъжица.
  • Не съдържа аспартам или други изкуствени подсладители.
Суроватъчни протеини на Syntrax - топ производител на хранителни добавки.

Опитайте Nectar и ще забравите за обикновените протеинови пудри!

Защо суроватъчен изолат, а не суроватъчен концентрат?

Въпреки че е малко по-скъп от концентрата, изолатът има по-високо количество протеин в доза и не съдържа въглехидрати и мазнини. Изолатите се считат за "луксозни" протеини, те имат рафиниран вкус и цветен профил. PROMINA е единствения източник на протеин, който е използван при Nectar поради превъзходният си вкус и разтворимост.

Как е възможно Nectar да има превъзходен вкус, а да не съдържа мазнини и въглехидрати?

Nectar съдържа най-лекия и приятен протеин, създаден някога. Той е бял като сняг и не съдържа нежелан привкус и миризма. Използват се иновативни методи за овкусяване без допълнителни калории така, че да се усеща единствено вкусът на свеж плодов сок.

Как да приемаме изолата Synyrax - Nectar?

Първият вариант е да го разтваряте в 200-400 мл студена вода или мляко. Препоръчва се употребата на шейкър, а не блендер, за да не се образува нежелана пяна. По желание може да добавите различни плодове към вашия шейк. Другият вариант е да консумирате Nectar директно от кутията. И в двата случая вкуса е неповторим!

Начин на употреба: Веднага след тренировка. Преди тренировка. Вечер преди сън. Сутрин. През деня като заместител на хранене.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Ивайлото
2015-01-08 08:19:46
Днес си направих подарък за именния ден с една такава кутия с вкус карибски ...не знам точно какво е, но е уникално все едно съм си направил коктейл.ю Най-хубавото е,че е хранително и допринася за здравословния живот, който се опитвам да водя в последните години!
Луиза
2014-12-09 10:12:56
изобщо не ми хареса, вкуса беше гаден, прави ужасно много пяна. Не се пие!
BinkoBratle
2014-11-03 18:09:38
Може би единствения наистина качествен протеин на Синтракс за жалост ...
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО

СХОДНИ ПРОДУКТИ