CELLUCOR D4 Thermal Shock 60 Капсули

Код на продукт: CE1000

Цена:
54,00 лв (- 10%)
48,60 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
1 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво е D4 Thermal Shock ?

Всеки има различни цели, когато става въпрос за загуба на тегло, но перфектният продукт за отслабване трябва да отговаря на вашите нужди.

Това е мощна добавка за загуба на тегло, създадена точно за Вас.

Вие непременно трябва да вземате D4 Thermal Shock, ако: Искате да изгорите излишните мазнини. Имате нужда от повече енергия. Не искате да приемате много капсули. Но преди всичко искате РЕЗУЛТАТИ!

Предимства на фет бърнъра D4 Thermal Shock

  • Изгаряне на мазнини и експлозивна енергия
  • Без "crash" ефект
  • Само една капсула на доза
  • Ултра-концентрирана формула

D4 Thermal Shock предизвиква естествен приток на адреналин, който доставя несравнима енергия и фокус.

Продуктът на Cellucor изгаря излишните мазнини в тялото, доставя несравним адреналин и експлозивна енергия, намалява до мимимум нежеланите странични ефекти, като така нареченият "crash", раздразнение и гадене - всичко това само в 1 капсула!

Съдържание на фет бърнъра на Cellucor

D4 Thermal Shock съчетава плодът Amla, кофеин и кора от бяла върба, за да създаде най-ефективната комбинация! Той осигурява пълна загуба на излишните мазнини и доставя несравнима и експлозивна енергия, чрез безопасна и изцяло натурална формула!

Начин на употреба: Вземете една доза (1 капсула) сутрин и една преди тренировка.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Натуралния
2015-01-20 08:30:50
Умерен продукт,не е много силен,но не е и от най-слабите ... супер е за начинаещи
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО