DYMATIZE Dyma Burn Xtreme 60 Капсули

Код на продукт: DY9200

Цена:
39,00 лв (- 10%)
35,10 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
2 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Dyma-Burn Xtreme е следващото ниво на напредналите термогенни фетбърнъри

Наскоро преформулиран, за да бъде по-ефективен от всякога. Dyma-Burn Xtreme съдържа ключови активни съставки, които поддържат здравословен метаболизъм и подобрява фокуса, когато се използва по предназначение със здравословна диета и режим на упражнения.

Тази авангардна формула съчетава три мощни патентовани комбинации в една формула, предназначена за оптимизиране на метаболизма на тялото.

Съдържание на бърнъра Dyma-Burn Xtreme (блендове):

Иновативен термогенен фет бърнър Dyma-Burn

XanaThin

Стратегическа комбинация от метилксантини, която осигурява енергия и метаболитна подкрепа.

EPX 200

Специфично съотношение на склареолиди, EGCG и полифеноли, извлечени от екстракт от зелен чай и салвия скларея.

CapsaTone

Прецизно съчетание на капсиноиди и малинови кетони, тествани за чистота и потентност.

Dymatize Dyma-Burn Xtreme е перфектният избор за сериозни спортисти и фитнес ентусиасти, които искат да се стимулират енергийно и да изгарят мазнините по естествен път.

Dyma-Burn съдържа още:

  • Л-Карнитин Л-Тартрат
  • Л-Тирозин
  • Bioprene
  • Екстракти от: Salix Alba, Zingiber Officiale, Fucus Vesiculosus, Panax Gingseng

Начин на употреба: Приемайте 2 капсули сутрин преди закуска и 2 капсули следобед.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Бебо
2015-03-18 17:08:51
Не е лош продуктът исках да си почина малко то black fire и добре ми се отрази.
Gradinaria
2014-12-11 08:22:25
Изпих 2 опаковки от този продукт, определено смея да кажа, че работи на 100% :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО