DYMATIZE L-Carnitine Xtreme 60 Капсули

Код на продукт: DY7160

Цена:
24,00 лв (- 10%)
21,60 лв
с ДДС
Няма наличности
Отзиви:
2 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво представлява продуктът L-Carnitine Xtreme

L-Carnitine е аминокиселина, която тялото ни произвежда от аминокиселината Лизин. Основната функция на L-Carnitine е да служи като "совалка", която пренася мастните киселини с дълга верига през клетъчната мембрана, за да достигнат митохондриите, където служат като "гориво" за енергия, нужна на тялото.

Това е необходимо, тъй като мастните киселини трудно могат да преминат тази мембрана, понеже тя е непропусклива. Преминаването става лесно когато молекула на мазнината се свърже с молекула на L-Carnitine.

Предимството на L-Carnitine обаче не приключва дотук.

След като молекулата мазнина бива изгорена, от нея се получават отпадъчни продукти, тогава карнитина се свързва с тях и ги прекарва обратно през клетъчната стена на клетката. Така действието на L-Carnitine е двойно веднъж вкарва мазнината в клетката и веднъж извежда ненужните продукти.

L-Carnitine Xtreme на Dymatize е с добавен Витамин Б5.

Дали ще го използвате за здраве за сърцето, за издъжливост, или за отслабване, бъдете сигурно, че получавате качество и ползотворност от L-Carnitine на Dymatize!

Начин на употреба: 1-3 капсули дневно с храната или 40-45 минути преди физическо натоварване.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Артем
2017-07-03 08:34:28
Това е много добри капсули!
MyMaan
2014-12-12 08:18:24
Л карнитин като всички останали, това екстреме защо са го написали на опаковката един Господ знае..
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО