HARBINGER - Кожен Колан с Подплънка - 10 СМ Ширина

Код на продукт: H28430

Цена:
39,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Кожен колан с подплънка дава възможност на всеки един спортуващ да бъде сигурен за здравето си при изпълнение на тежки упражнения. С добавената подплънка, коланът е удобен, мек и прилепва плътно към гърба.
Кожен колан с подплънка е изцяло кожен колан
Кожен колан с подплънка е очертан със специален контур за максимално здраво прилепване към тялото и максимален комфорт по време на тренировка.
Стоманена катарама с двоен зъбец за максимално здраво закопчаване.
Кожен колан с подплънка е с подсилени контурни шевове.
Меки подплънки за максимален комфорт.
Дебелина 10 cm (4") за максимална здравина и подкрепа на кръста.

Ако търсите по-голяма широчина за обхващане на повече прешлени и удобство, вижте Кожен колан с подплънка - 15 см шир.
 

Начин на употреба:
Поставете на кръста преди да извършвате физическо натоварване.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Веселин Везаров
2016-08-04 11:29:43
Доста време мислех зема един си имам в чантата не го махам.. че винаги независимо какво прави вече с повече кг хубаво упора да има кръста независимо !!!! от скоро зех дали издражлив ви кажа след година но знам че тая фирма издражливи от фитилите правя извод че ползвам :)
Dimitar Kalcov
2015-02-09 08:17:47
Саня, категорично Да!Въобще не се замисляй, аз имам такъв и не го свалям, независимо какви упражнения правя.
Саня
2014-12-16 10:07:19
Имам проблеми с кръста и ме е страх да правя клекове. Мислите ли, че това би ме предпазило от контузия?
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО