MUЕLLER - Протектор за Уста

Код на продукт: M131042

Цена:
5,00 лв (- 20%)
4,00 лв
с ДДС
Отзиви:
1 Отзиви: /
Виж продуктите на:
MUELLER
В Наличност

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Протектор за Уста е специализирана ортеза, която се поставя в устната кухина на атлета и предпазва зъбите при удари. Протектор за Уста е подходяща за всички контактни спортове, най-вече при бойните такива.
Протектор за Уста са изработени от специална смола която е максимално комфортна и удобна за носене.
Удебелената задна част поема ударите и устните травми чрез вентилирани "възглавнички".
Специални подложки намаляват риска от сътресение.
Уникалната конструкция на предната част не пречи на говора и дишането.
Конструкция, предпазваща особено добре при директни удари.
Полимерната конструкция гарантира стабилност и продължителност във времето.
При производствтото на Протектор за Уста не е използван латекс.

Инструкции за ползване:

Сложете вода в малък съд да заври.
Напълнете втори съд със студена вода.
Преместете врящата вода до съда със студена вода и изчакайте поне 30 секунди.
Поставете протектора чрез лъжица или друго средство във врялата вода за точно 35 секунди.
Точно след 35 секунди с лъжицата извадете протектора за уста от врялата вода и го потопете в студената вода точно за 1 секунда, след което веднага поставете протектора в устата.
С предните зъби поставени в средата на канала, наместете с език, докато протектора влезе и в страничните зъби.След това захапете леко и засмучете въздуха и водата в протектора, докато натискате с език към задната част на предните зъби.
След като се нагласи правилно, задръжте протектора 30 секунди в устата, след което премахнете и го оставете под студена течаща вода.

Инструкции за почистване:

Изплакнете с вода, използвайте четка и паста за зъби.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Боксера
2014-12-22 11:06:47
Добре приляга на зъбите, доволен съм бая тупаници съм понесъл с нея и смея да твърдя , че имам все още хубава усмивка :D..е не мога да твърдя същото за носа си, но такъв ми е спорта!
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО

СХОДНИ ПРОДУКТИ