NOW - Easy Cleanse Kit AM/PM - 2 x 60 капсули

Код на продукт: 2454

Цена:
67,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Easy Cleanse Kit е коплект от 2 продукта за пречистване на храносмилателната система и черния дроб

Продуктът съдържа 2 отделни допълващи се формули - Easy Cleanse AM и Easy Cleanse PM.

Продукът на Now Foods е предназначен да подпомогне тялото в естествените му процеси по детоксификация и да се отърве по-бързо от натрупаните токсини. Подкрепяйки черния дроб и храносмилателната система, тази уникална комбинация от биллкови екстракти премахва по натурален начин нежеланите вещества в тялото и подобрява цялостното здраве и тонуса.

Комбинирайе Easy Cleanse AM с други продукти на NOW, съдържащи пробиотици и фибри за оптимален резултати в детоксификацията.

Тази иновативна формула ще Ви помогне да подобрите храносмилането си, да забързате обмяната на веществата и да се отървете от токсините, които сте приели. Така ще почувствате по-жизнени и спомогнете процеса по изгаряне на излишните мазнини.

Какво съдържа Easy Cleanse

Продуктът на NOW включва във формулата си уникален бленд от подбрани билкови екстракти, микроелементи, фибри и зелени храни, които спомагат за здравето на храносмилателната система.

В продукта ще откриете Ashwagandha, Milk Thistle, Chlorella, Red Clover, Chlorophyll, Aloe Vera, Cascara Sagrada, Slippery Elm и други ценни екстракти.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Започенете деня с чаша чиста вода. Приемете 2 капсули от Easy Cleanse AM сутрин с поне 250 мл. чиста вода на празен стомах преди здравословната Ви закуска. Приемете още 2 таблетки преди да обядвате.

Преди лягане приемете 4 капсули от Easy Cleanse PM с поне 250-300 мл. чиста вода. За оптимални резултати пийте поне 2-3 литра чиста вода на ден!

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Бъди първият написал ревю

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО