в кошницата Кошница
 
NOW - Flush-Free Niacin (Недразнеща форма на Витамин B-3) 250 МГ - 90 Капсули 0483

NOW - Flush-Free Niacin (Недразнеща форма на Витамин B-3) 250 МГ - 90 Капсули 0483

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:0483
Цена: 31,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Niacin e жизненоважен водно-разтворим витамин от групата на В витамините

Ниацинът (Витамин B-3) се използва от организма за превръщане на въглехидратите в глюкоза, която тялото използва за енергия. Продуктът Flush-Free Niacin се използва за възстановяване на естествените количества на Ниацин в организма.

Той намалява липопротеина с ниска плътност или „лошия” холестерол, намалява триглицеридите в кръвта, увеличава липопротеина с висока плътност или „добрия” холестерол. Това играе важна роля за намаляване на риска от сърдечен удар при хора със завишени нива на „лош” холестерол и такива които вече са прекарали инфаркт.

Защо е толкова важен приемът на Витамин B-3

Niacin, също така спомага в борбата срещу атеросклероза на коронарната артерия.

Недостигът на този Витамин води до кожни болести, нарушаване функцията на храносмилателната система и нервната система.

Значителен недостиг на Ниацин в диетата водят до заболяването „пелагра”, където се забавя метаболизма, намалява толерантността към студ, забелязват се дерматити, диария, деменция.

Редица форми на Niacin предизвикват зачервявания по кожата и неприятно чувство на изтръпване, когато се приемат в големи дози.

Flush-Free Niacin е недразнеща форма на Витамин B-3

Тя не предизвиква зачервявания и е създадена именно с цел да се избягват такива нежелани реакции!

Инозитол Хексаникотинат е стабилна, недразнеща форма на ниацина, която далеч превъзхожда останалите форми и е също толкова ефективна в по-малко дози, без да предизвика неприятните ефекти на зачервяване и иглички.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 2 капсули на ден с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha