в кошницата Кошница
 
NOW - Maitake Mushrooms 60 МГ - 60 Капсули 4711

NOW - Maitake Mushrooms 60 МГ - 60 Капсули 4711

( Продуктът не е наличен )

Цена: 47,00 лв
* Цената е с включено ДДС

Описание

Maitake сe използват в традиционната китайска медицина като стимулатор на имунната система

Майтаке са ядивни гъби, които растат на струпвания в основата на дървета (предимно дъбове) в североизточните части на Япония и Северна Америка. Подземните грудки, от които израства гъбата Maitake са най-ценната част.

Гъбите Maitake имат значително влияние върху имунната система

Те стимулират функцията на Т-лимфоцитите и макрофагите, които се борят срещу болестотворните организми, попаднали в тялото. Най-активната съставка в гъбите Maitake е полизахаридът бета-глюкан, който стимулира действието на имунните клетки за по-бърз и по-ефективен имунен отговор срещу вредните агенти.

Приемайте Майтаке за повишена имунна защита срещу инфекции и рак

Майтаке повишават ефективността на имунната система чрез повишаването на протеини наречени „интерлевкини”, които активират белите кръвни телца да атакуват болестотворни организми.

Тези гъби могат да попречат на здравите клетки да се превърнат в ракови, да предпазят от появата на ракови метастази, да забавят и, в някои случаи, да спрат растеж на туморни образувания.

Освен всичко, Maitake имат способността да подпомагат загубата на наднормено тегло

Изследвания доказват способността на гъбите Maitake да регулират кръвното налягане, глюкозата, инсулина и липидите в черния дроб и кръвната плазма (триглицериди, холестерол и фосфолипиди).

Гъбите Maitake са богати на минерали (калий, калций и магнезий), различни витамини (B2, D2 и Ниацин), фибри и аминокиселини.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-3 пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha