в кошницата Кошница
 
NOW - Omega 3-6-9 1000 МГ - 250 Дражета 1837

NOW - Omega 3-6-9 1000 МГ - 250 Дражета 1837

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1837
Цена: 72,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Добавката Omega 3-6-9 регулира нивата на холестерола и подпомагат сърдечно-съдовата система

Противно на общите разбирания, хранителен режим, който цели изгаряне на излишните мазнини, не трябва да бъде напълно лишен от мазнини. Може да ограничите напълно приема на наситени мазнини (от сирене, масло, свинско месо), но задължително трябва да си набавяте необходимите за тялото Omega 3-6-9 (есенциални мастни киселини). Omega 3-6-9 мазнините са не само необходими за абсорбцията на мастно разтворимите витамини, но имат важна роля при производството на хормони и клетъчни компоненти.

Защо приемът на Омега 3-6-9 мастни киселини е важен за организма

Човешкото тяло може да произведе повечето мазнини от другите хранителни съставки (въглехидрати, протеини и мазнини), но има два типа мазнини, които не могат да бъдат произведени от тялото и трябва да се приемат чрез храната - това са Омега-3 и Омега-6 мастни киселини. Omega 3-6-9 подобряват действието на инсулина, увеличават употребата на кислород, откъдето следва по-голям аеробен капацитет и по-голямо изгаряне на мазнини.

Пълното отсъствието на Omega 3-6-9 от вашето меню може да доведе до сериозни разстройства в човешкия организъм

Това включва: намалени нива на някои хормони (тестостерон, адреналин, кортизон и др.), както и до повишено ниво на холестерол в кръвта.

Omega 3-6-9 на NOW Foods е формула, която набавя необходимото количество мастни киселини за деня.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1-2 пъти дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha