в кошницата Кошница
 
NOW - Pancreatin 10X - 200 МГ - 100 Капсули 2945

NOW - Pancreatin 10X - 200 МГ - 100 Капсули 2945

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:2945
Цена: 42,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Панкреатин (Pancreatin) на NOW съдържа комбинация от няколко храносмилателни ензима.

Тези храносмилателни ензими се произвеждат от Панкреаса (задстомашната жлеза) и ниските нива на някой от тях води до проблеми с храносмилателния тракт. NOW - Pancreatin се използва за да се достигнат оптималните нива на тези ензими и да протече нормалното разграждне на хранителните вещества в стомаха.

Pancreatin подпомага срещу хранителни алергии, заболявания на тънките черва, автоимунни заболявания, рак и загуба на тегло.

NOW - Pancreatin се съставя от ензимите трипсин, амилаза и липаза

Трипсинът помага за разграждането на протеините до олигопептиди, амилазата разгражда скорбялата до олигозахариди и дизахарида малтоза, а липазата разгражда триглицеридите в мастни киселини и глицероли.

Pancreatin е високоефективна хранителна добавка за попълването на липсващи хранителни ензими, които се използват в редица жизненоважни процеси в тялото.

Ензимите на NOW се използват предимно за подобряване на храносмилането, за профилактика и за премахването на ракови клетки. Pancreatin се приема често от хора, страдащи от заболяването Муковисцидоза, което се характеризира с панкреасна недостатъчност.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1 капсула, 1-3 пъти дневно с или между отделните хранения.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha