в кошницата Кошница
 
NOW - Psyllium Husk 500 МГ - 200 Капсули 5970

NOW - Psyllium Husk 500 МГ - 200 Капсули 5970

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:5970
Цена: 33,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Какво има в добавката Psyllium Husk на Now

Фибрите са несмилаемата част от храната, в частност на плодовете, зеленчуците и растителните продукти, която консумираме всеки ден. Psyllium Husk пренасят храната през храносмилателния тракт, за да абсорбират вода и да улесняват изхождането. Psyllium Husks са шушулките на семената от растението "Plantago Psyllium", което вирее в Средния Изток.

Съществуват два вида фибри - водоразтворими и водонеразтворими. Psyllium Husk спомагат да стабилизирането на кръвната захар като действат на панкреаса за отделянето на повече инсулин, както и за контролираното разпадане на гликоген в черния дроб.

За кого е подходящ Psyllium Husk

Редовният прием на адекватно количество фибри снижава риска от появата на запек, сърдечносъдови заболявания, атеросклероза, хемороиди и нарушения в действието на стомашно-чревния тракт. Psyllium Husk са идеален избор за хора, които искат да увеличат приема си на фибри. Продуктът действат като леко лаксативно средство и спомага за намаляването на телесното тегло.

Psyllium Husk потискат синтеза на холестерол в черния дроб и намаляват кръвните нива на лошия LDL холестерол и триглецириди. По този начин те намаляват риска от развитие на атеросклероза и сърдечно-съдови заболявания. Освен това, Psyllium Husk спомага за производството на защитни имунни клетки, антитела, левкоцити и цитокини.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 3 капсули, 2 пъти на ден.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (3)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha