NOW - Stevia Extract - 100 Пакета

Код на продукт: 6957

Цена:
30,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
4 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво се съдържа в Stevia Extract на NOW Foods

Stevia Rebaudiana е храст, чийто произход е от Парагвай - Южна Америка. Растението се отглежда в Китай, Бразилия и Япония.

Стевията се използва като естествен подсладител като има редица преимущества пред захарта или изкуствените подсладители.

Stevia Extract почти не съдържа калории, което я прави предпочитана пред обикновената захар и особено подходяща при диети

Stevia Extract на NOW е естествен продукт, който се добива от листата на растението Stevia Rebaudiana, което я прави предпочитана пред аспартама и други изкуствени подсладители. Доказано е, че регулира нивата на кръвната захар.

Доказано е, че Стевията също така подобрява настроението и ободрява!

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Добавете едно пакетче към любимата си напитка.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Soni
2014-12-30 12:35:43
Вече не помня от колко време използвам продукта...много съм доволна не бих го заменила .
Ивон
2014-10-27 10:40:42
Super, nqma niakvi kaloriiii. Obicham sladkoto i mnogo se radvam che sa otkrili steviqta, hem sladko, hem polezno
Kiril Kozlev
2014-10-21 16:43:39
Удобно е с пакетчетата, нося си винаги по няколко в джоба. Преди това пробвах да си пия кафето без захар, но неуспях.
Христина Ласкарева
2014-10-21 09:35:03
Супер, от години не съм ползвала захар. Радвам се че мога да бъда здрава и слаба и в същото време да пия кафето си сладко, без да му добавям "бяла отрова". Мисля че в най-скоро време, стевията ще измести всички подсладители на пазара.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО