в кошницата Кошница
 
NOW - True Focus - 90 Капсули 0157

NOW - True Focus - 90 Капсули 0157

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:0157
Цена: 55,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

True Focus представлява комплексна формула от витамини, минерали, аминокиселини, антиоксиданти и билкови екстракти

Продуктът има за цел да увеличи менталния капацитет, да подобри настроението и фокуса.

True Focus включва в състава си аминокиселините тирозин и фениланин.

Тези две аминокиселини са прекурсори на два важни невротрансмитера – норепинефрин и допамин – ключови вещества, които благоприядства върху настроението, цялостния тонус и умствената “острота”. Процесът на превръщане изисиква наличието на витамин C и витамин B-6 като кофактори. True Focus комбинира тези нутриенти, а като допълнение са добавени екстракт от Ginkgo biloba и DMAE, които увеличават менталната функция без нежеланите ефекти, присъщи за кофеина и ефедрина.

True Focus на NOW Foods е изцяло натурален продукт

  • DMAE подобрява фокуса, повишава концентрацията и стимулира мозъчната дейност.
  • Екстрактът от Ginkgo biloba е известен със способността си да засилва паметта и концентрацията. Това е възможно поради факта, че Гинкго Билобата подобрява циркулацията на кръвопотока в капилярите, от където се подобрява снабдяването на мозъка с кислород.
  • Coenzyme Q10 е изключително мощен антиоксидант. Coenzyme Q10 помага на тялото да преобразува енергията, приета чрез храната в енергия под формата на АТФ. Почти всяка клетка в тялото съдържа Coenzyme Q10.
  • Tyrosine е предшественик на невротрансмитера “допамин”, както и предшественик на хормоните на надбъбречната жлеза епинефрин и норепинефрин. Тялото може да произведе тирозин от аминокиселината фенилалани(phenylanine).
  • Фенилаланин - Phenylalanine може да повиши чувството за бодрост и концентрация, да намали болката, подобри паметта, подтисне апетита.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Приемайте 1-2 капсули, 1 -2 пъти дневно между храненията.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (5)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha