в кошницата Кошница
 
NOW - XyliWhite Refreshmint - Паста за зъби 8090

NOW - XyliWhite Refreshmint - Паста за зъби 8090

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:8090
Цена: 17,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - XyliWhite Refreshmint - Паста за зъби 8090 Купи NOW - XyliWhite Refreshmint - Паста за зъби 8090 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

XyliWhite Refreshmint e натурална паста за зъби от NOW Foods с аромат на мента

Тя съдържа Xylitol (Ксилитол) - естествен захарен алкохол, който има вкус и изглежда като нормалната захар, но има 40% по малко калории. За разлика от избелващите пасти, които се базират на флуорид и съдържат различни изкуствени добавки.

XyliWhite Refreshmint намалява плаката с помощта на Ксилитол и избелва вашите зъби с помощта на Папаин (Papaya enzyme).

Ксилитолът e естествен продукт, който се съдържа в плодовете. Всъщност човешкото тяло дори само произвежда до 15 гр. Ксилитол на ден. Въпреки, че Ксилитолът е открит през 1800 г., изследванията започват едва преди 50 години.

Някои от най-интересните изследвания доказват способността на Ксилитола да се справя с кариеси, възпаления на венците, изсъхване на устната кухина и лошия дъх.

Други изследвания доказват способността му да неутрализира киселините, които образуват налепи по зъбния емайл и да подпомага реминализирането на зъбния емайл. Ксилитолът унищожава бактерии, които засилват гниенето на зъбите.

NOW - Xyliwhite е естествен продукт, който освежава вашия дъх и избелва зъбите Ви

  • Подходяща е за хора на всякаква възраст.
  • Подходяща е и за вегетарианци.
  • Формула не съдържаща флуорид!

Пастата за зъби Xyliwhite Refreshmint ще ви помогне да постигнете една усмивка, която е по-бяла, по-блестяща и най-важното с по-здрави зъби!

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Почиствайте Вашите зъби след хранене 2-3 пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (6)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha