в кошницата Кошница
 
PRIMAFORCE - Glutaform - 400 Г PC2022

PRIMAFORCE - Glutaform - 400 Г PC2022

Марка:PRIMAFORCE
Код на продукта:PC2022
Цена: 51,00 лв 35,70 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

PRIMAFORCE - Glutaform - 400 Г PC2022 Купи PRIMAFORCE - Glutaform - 400 Г PC2022 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Какво съдържа Primaforce - Glutaform?

L-глутаминът е неесенциална аминокиселина, която се съдържа в най-големи количества в протеините на прах, боба, месото, рибата. Глутаминът е аминокиселината, която се среща в най-голямо количество в плазмата на кръвта - 30-35% и съдържа около 20% водород в структурата си, което го прави основния преносител на водород за мускулните клетки.

Какви са ползите от приема на Glutaform?

L-глутаминът повишава секретирането на хормона на растежа и играе важна роля в белтъчния метаболизъм. Когато се приема редовно, предпазва мускулите от травмиращо разкъсване и разпад, а също така гарантира, че мускулната тъкан ще разполага с достатъчно количество за развитието си. В противен случай е възможен дефицит, тъй като останалите тъкани, нуждаещи се от глутамин, ще използват глутамина в мускулите.

Изследванията сочат, че след интензивно мускулно натоварване нивото на глутамин в тялото спада до 50%, поради което приема му е най–добре да става след тренировка. Тогава аминокиселината спомага за възстановяването на мускулния гликоген (като се превръща лесно в глюкоза, без да се повишава нивото на кръвната захар и на инсулина).

Какво трябва да знаем за Глутамин и другите аминокиселини, подходящи за покачване на мускулна маса?

Начин на употреба: Дневна доза от 10 грама за спортисти е достатъчна за оптимизацията на мускулния метаболизъм. Смята се, че оптималната доза глутамин е 0,2 грама на килограм тегло (напр. за 80-килограмов човек - 16 грама).

 * Съхранявайте на място, недостъпно за деца!

* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (4)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha