в кошницата Кошница
 
PRIMAFORCE - Malto (Maltodextrin) - 1850 Г PC0991

PRIMAFORCE - Malto (Maltodextrin) - 1850 Г PC0991

Марка:PRIMAFORCE
Код на продукта:PC0991
Цена: 48,00 лв 33,60 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

PRIMAFORCE - Malto (Maltodextrin) - 1850 Г PC0991 Купи PRIMAFORCE - Malto (Maltodextrin) - 1850 Г PC0991 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Представяме ви Primafoce – Malto, хранителна добавка съдържаща 100% чист Малтодекстрин

Както представлява малтодекстрина?

Малтодекстринът (Maltodextrin) е полизахарид, който бързо набира популярност като хранителна добавка. Maltodextrin се получава от нишесте чрез частична хидролиза и представлява безцветен хигроскопичен прах.

Малтодекстринът в Primaforce Malto е лесно смилаем, абсорбира се бързо и лесно от тялото като доставя енергия бързо и за продължително време. Malto ще Ви помогне да запълните енергийните си запази и да останете заредени през цялата Ви тренировка. Това един отличен и много удобен начин да дадете на тялото си нужната му енергия, както преди тренировка така и след нея!

Ползи от приема на продукта Malto:

  • Подобрява възстановяването
  • Помага за изграждането на мускулна маса
  • Увеличава гликогена в мускулите
  • Подобрява представянето Ви в залата
  • Увеличава енергийните запаси

Начин на употреба: 1-2 мерителни лъжички (50 гр.) преди и след тренировката Ви.

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!

* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha