SCITEC - ZMB6 - 60 Капсули

Код на продукт: SC0482

Цена:
12,00 лв (- 10%)
10,80 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Цинк, магнезий и витамин B6 – какво повече му трябва на един мъж?

С натоварения и забързан живот в днешно време, често не успяваме да се храним с богати на нутриенти храни, да пием достатъчно вода, камо ли да си отпочинем с качествен сън.

До какво води всичкия този стрес, както и консумацията на вредни храни, алкохол, кафе? 
Всичко това стимулира организма да изхвърля големи количества магнезий и други важни минерали, което води до раздразнения на нервната система, мускулни схващания и крампи, неправилно протичане на редица ензимни реакции в тялото и други (вж. Магнезий в сайта).

Продуктът на Scitec Nutrition ще Ви помогне при борбата срещу изключително често срещаните дефицити на тези елементи у хората – т.е. ще Ви подсигури по-добро възстановяване, хормонален баланс, както и здрав сън. Благоприятното влияние върху мускулатурата и нервната система се усеща бързо – забравете за крампите, трудното заспиване и натрупаната психическа умора!

Начин на употреба:

За възрастни - 2 капсули на ден 30 минути преди сън. За тинейджъри - 1 капсула дневно.

Приемайте на празен стомах и избягвайте приема на ZMA в комбинация с продукти с високо съдържание на калций.
 

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Диян Молдованов
2015-01-10 14:34:07
Абсолютно нищо не почувствах от приема им ....не съм доволен.
Козела
2014-12-19 10:30:06
Добре е ЗМА-то, усеща се. Ставам по отпочинал
даниел
2014-07-14 09:52:28
Не е ли различна новата опаковка?
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО