Syntrax - SuperGLU - 500 Г

Код на продукт: SY2356

Цена:
65,00 лв (- 32%)
44,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
8 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

SuperGlu е микронизиран глутамин, която се изолира, чрез специфична технология на ферментиране.

Един от най-качествените глутамини на пазара.

SuperGLU не е просто поредния глутамин на пазара, а специална разработка на Syntrax, която цели единствено едно - да бъде най-съвършеният глутамин, който пазара на хранителните добавки някога е виждал. Той представлява изцяло естествен микронизиран глутамин на прах, извлечен по специална ферментираща технология. SuperGLU превъзхожда конкурентните синтетични форми на глутамин със специфична миризма и странен вкус.

Производственият процес на SuperGLU гарантира снежнобяла чистота и без нежелан вкус и миризма. И за да бъде качеството още по-високо, SuperGLU е микронизиран, което прави приемането на всяка доза в удоволствие.

Глутаминът е заменима аминокиселина, но е условно незаменима за хората, подложени на физически натоварвания. Това е аминокиселината, която заема най-голям дял в скелетните мускули. При редовна употреба увеличава синтезата на протеин, предпазва от загуба на мускулна тъкан, повишава нивото на хормона на растежа и определя клетъчният обем. Глутаминът е необходим за правилното функциониране на имунната система и функционира като преносител на азота. След тежка тренировка нивата на глутамин в тялото падат с около 50% и затова приемът му е толкова важен. Подходящ е за прием и при възстановяване след тежки операции, стрес или боледуване.

С какво SuperGLU превъзхожда аналогичните продукти с глутамин?

SuperGLU е единственият микронизиран, напълно естествен чист глутамин, който няма нежелан вкус, цвят или миризма. Той представлява пухкав снежнобял инстантен прах прах, който се разтваря мигновено и незабележимо във вашата напитка.

Каква е разликата с другите глутаминови продукти?

Глутаминови продукти, добити по синтетичен начин, могат да съдържат опасни съставки като разтворители и пестициди. Повечето от тези продукти имат неприятен вкус и специфична миризма.

Защо е микронизиран SuperGLU?

Микронизацията е процес, при който частиците глутамин стават изключително малки, като по този начин той не само се разтваря мигновено и незабележимо, но и се повишава неговата биоактивност в организма.

Ами цената на SuperGLU?

Получавате най-добрата цена за това качество. Сравнете цената с другите глутаминови продукти и се убедете сами.

Начин на употреба: Преди, след тренировка и вечер преди сън. През деня с храната.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 8
Мимо А.
2015-02-18 08:10:02
Kaквото и да си говорим, продукта си работи и е на добра цена. 5 звезди
Левски
2015-02-17 16:29:51
Според мен е прехвален,никаква разлика с този на pure или на now,даже мисля, че този на pure ме възстановяваше по-добре. Според мен това със специфичните обработки е маркетингов трик!
Жельо
2015-02-12 07:59:59
Наистина има разлика в самия прах от другите глутамини които съм ползвал. Суровината ми се струва качествена и цената е добра.
Данчо
2015-02-06 11:40:20
Доволен съм от глутамина.Ползвал съм подобен на ОН и на Амикс и този определено ми хареса най-много.
МиленДелчеф
2015-02-03 09:09:45
Как да пия от това нещо, по колко грама за да има як ефект
Michael
2015-01-11 17:01:05
Безспорно добър глутамин, излиза ми най-изгодно от всички останали, а върши абсолютно същата работа ;)
Стефан
2015-01-08 08:20:19
Почти всички глутамини, които съм пил са отвратителни на вкус , този е все едно без вкус .точно това ми хареса в него!
Боян
2014-12-09 10:09:46
най-добрия глутамин ever а и цената му е достъпна.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО