UNIVERSAL - GH Max - 180 Таблетки

Код на продукт: U1432

Цена:
68,00 лв (- 30%)
47,60 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
4 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

GH Max на Universa е мощна формула за увеличаване хормона на растежа

GH Max съдържа клинично доказано съотношение на аргинин към орнитин.

Universal GH Max работи благодарение на отбраната смес от GH стимулатор на секрециите, витамини, растителни стероли, Борон и други вещества.

Какво представлява хормона на растежа (GH)

Един от най-мощните хормони, хормонът на растежа или соматотропинът е пептиден хормон (група от 191 аминокиселини, свързани заедно в специфична последователност, освободени от вътрешната хипофизна жлеза). Неговите анаболни и антикатаболни ефекти вклкючват увеличено задържане на азот, увеличен синтез на протеини и намален протеинов катаболизъм.

Хормонът на растежа може дори да спомогне за загубата на тегло, чрез липолиза и чрез увеличаване на производството на енергия включвайки в употреба мазнините.

Начин на употреба: Вземете шест таблетки дневно на празен стомах. Вземете 4 таблетки преди тренировка и други 2 таблетки непосредствено преди лягане. В дните, когато не тренирате, Вземете 2 таблетки сутринта, 2 следобяд и други 2 преди лягане.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Bizona
2014-11-17 09:17:19
Маверик, бих се радвал да ми споделиш някоя опция например ;)
Maverick
2014-11-12 12:41:31
Bizon, аз лично съм го пил и не е лош продукт, но за тези пари може да си направиш и по-добър избор. ;)
Bizona
2014-11-12 12:41:26
Изглежда обещаващо, а пък и на Юнивърсъл май са им добри продуктите????
ЖениК.
2014-11-03 09:32:26
За жени става ли този продукт, възможно ли е да ми обърка хормоните по някакъв начин? Благодаря предварително за консултацията.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО

СХОДНИ ПРОДУКТИ