в кошницата Кошница
 
MusclePharm - Fish Oil - 90 Дражета MP2080

MusclePharm - Fish Oil - 90 Дражета MP2080

Марка:MUSCLEPHARM
Код на продукта:MP2080
Цена: 42,00 лв 26,50 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

MusclePharm използват само първокласни съставки и свежи суровини при производството на своя Fish Oil!

Рибеното масло на MusclePharm е с подобрена формула с пречистено, скандинавско рибено масло, която осигурява на организма незаменими Омега 3 мастни киселини и редица здравословни ползи! Активните съставки в MusclePharm Fish Oil подпомагат сърдечната функция, оптимизират усвояването на въглехидратите и укрепват ставите.

Рибено масло от MusclePharm - без вредни примеси и със страхотен цитрусов вкус!

Защо да изберем MusclePharm - Fish Oil?

  • 1000 МГ скандинавско рибено масло
  • 400 МГ EPA и 300 МГ DHA
  • Чист продукт, удобни капсули и страхотен цитрусов вкус

Високите стандарти на качество, заложени в производствения процес на MusclePharm, гарантират, че рибеното масло е изцяло пречистено!

В него няма да намерите следи от вредни вещества, които се откриват в други подобни продукти! MusclePharm използват скандинавско рибено масло, което е богато на DHA/EPA незаменими мастни киселини, познати със свойствата си да намаляват вредните мазнини и холестерола в тялото.

Този шедьовър на хранителните добавки крие още изненади - капсулите са направени по нова патентованата формула. Те щадят стомаха и елиминират вкуса на рибено масло, а самите капсули имат приятен цитрусов вкус!

Начин на употреба: 1-2 капсули на ден по време на хранене.

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!

* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (0)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha