NOW - Calcium Citrate 300 МГ - 100 Таблетки

Код на продукт: 1230

Цена:
32,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Каква е ролята на Calcium Citrate

Калций (Calcium Citrate) e минералът, който се съдържа в най-големи количества в човешкото тяло. Calcium Citrate е незаменим относно изграждането и възстановяването на костите и зъбите, но играе и важна роля за мускулните съкращения, съсирването на кръвта, процесите на предаване на нервните импулси, както и за други метаболитни процеси и ензимни реакции.

Калцият се използва като ключов елемент за лечението на поражения върху черния дроб, за профилактика на остеопороза, кожни и алергични заболявания като псориазис и екземи. Calcium Citrate е важен за здравината на клетъчните мембрани.

Формата на калция в комплексната формула на NOW е цитратна, свързан калций с цитрусова киселина

Тази форма е от категорията на хелатните органични форми, които притежават по-висока биоактивност и усвояване в организма. Калциевият цитрат не отстъпва по биоактивност на калциевия аминокиселинен хелат, но е на много по-изгодна и достъпна цена за крайния потребител.

В Калций - Calcium Citrate се съдържа и магнезий - минерал, който е необходим за енергийния метаболизъм, протеиновата синтеза, предаването на нервните импулси през нервно-мускулните синапси, свързването на калция със зъбното вещество. Магнезият оказва положително влияние върху състоянието на репродуктивната система. Към формулата са добавени витамин D, цинк, мед, манган, които са синергисти и увеличават абсорбирането и използването на калция от организма.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-2 пъти дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Бъди първият написал ревю

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО