NOW - Coral Calcium Plus - 100 Vcaps

Код на продукт: NF1276

Високопотентна форма на калций, която поддържа костната плътност висока и костите здрави
Цена:
42,00 лв
с ДДС
Отзиви:
Виж продуктите на:
NOW FOODS
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Coral Calcium Plus (Коралов Калций) е високо биоактивна форма на Калций с добавени витамин Д и магнезий

Той се различава коренно от различните хелатни и други съединения на калциева основа. Coral Calcium се извлича от морските корали, които имат богат състав на различни минерали, но най-вече на калций, поради специфичната си структура и обитание.

Coral Calcium е алкална форма на калций, която не влияе негативно върху серумните нива на pH.

Това е изключително важно за киселинността в стомаха и тялото, и предотвратява възможността калцият да бъде изхвърлен от организма или да се натрупа в бъбреците, което да доведе до образуване на камъни или песъчинки.

В допълнение, кораловия калций съдържа и богат набор от остатъчни минерали, които също са важни за костното здраво, както и за оптималната ензимна активност в тялото.

Това е високопотентна форма на калций, която подържа костната плътност висока и костите здрави

За максимална ефективност на продукта са добавени Витамин D-3 и магнезий              

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1 капсула, 2-3 пъти дневно с храна и вода.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
СЪСТАВ
Дозировка
Една доза 2 капсули
Дози в опаковка 50 дози
Дози на ден 1 доза
Витамини
Витамин Д 10 mcg (400 IU)
Минерали
Калций 500 mg
Магнезий 250 mg
Fossilized Coral Calcium 1.43 g (1,430 mg)
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Няма отзиви за този продукт!

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО