в кошницата Кошница
 
NOW - Thyroid Energy - 90 Капсули 3368

NOW - Thyroid Energy - 90 Капсули 3368

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:3368
Цена: 56,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Thyroid Energy е формула, която подпомага дейността на щитовидната жлеза

Thyroid Energy съдържа минерала йод и аминокиселината тирозин, които са две основни съставки на хормоните на щитовидната жлеза.

Включени са минералите селен, цинк и мед, които са мощни антиоксиданти, и витамините B6, B12 и фолиева киселина.

  • Селенът играе ключова роля в образуването на хормона на щитовидната жлеза тироксин, а цинкът е важен за производството на всички хормони и техния баланс в организма.
  • Тироксинът в Thyroid Energy е отговорен за нормалното темпо на метаболизма и горенето на мазнини, както и за доброто настроение, паметта и трупането на мускулна маса.
  • Билката гугул, водораслото келп и ирландският мъх директно стимулират секрецията на тироксин от щитовидната жлеза. От своя страна добавената в Thyroid Energy Ашваганда редуцира секрецията на катаболния хормон кортизол, който увеличава трупането на подкожни мазнини и загубата на мускулна маса и сила.

Хранителната добавка Thyroid Energy е идеален за хора със смущения в метаболизма на мазнините и функцията на щитовидната жлеза

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Две дози дневно - на празен стомах или преди храненията. При поява на дразнене в стомаха да се употребява с храна.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (5)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha