в кошницата Кошница
 
NOW - Green Coffee Diet Support - 90 Капсули 1925

NOW - Green Coffee Diet Support - 90 Капсули 1925

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1925
Цена: 65,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Green Coffee Diet Support е продукт направен от зърната на Зелено Кафе

Продуктът на NOW Foods съдържа много малко кофеин, изгаряйки ненужните мазнини без излишно и прекалено стимулиране на нервната система. Green Coffee Diet Support е и мощен антиоксидант.

В същото време Green Coffee Diet Support ще защити клетките и органите от въздействието на вредните свободни радикали.

Ясно е, че хората пият кафе всеки ден, но не отслабват от това. Защо тогава екстракта от зърна на зелено кафе помага за изгарянето на мазнините? Причината е, че зърната зелено кафе съдържат химическо съединение, известно като хлорогенна киселина.

Хлорогенна киселина не се намира в обикновеното кафе, поради което то не води до отслабване.

Хлорогенната киселина спомага за оптималното ускоряване на метаболизма във вашето тяло, което не само спомага за отслабването, но и допринася за по – нататъшното управление на теглото. Също така, хлорогенна киселина е в състояние да намали ефективността на ензим, който превръща мастните депа в черния дроб в глюкоза, което спомага за по-малко натрупване на излишни мазнини. Както можете да видите, има много причини да изберете този продукт.

Green Coffee Diet Support е най–добрият източник на хлорогенова киселина

Продуктът е в състояние да Ви осигури всички ползи от това уникално съединение.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Приемете 2 пъти дневно 30 минути преди хранене по 1 капсула.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (4)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha