в кошницата Кошница
 
NOW - L-Carnitine 500 МГ - 180 Капсули 0073

NOW - L-Carnitine 500 МГ - 180 Капсули 0073

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:0073
Цена: 150,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - L-Carnitine 500 МГ - 180 Капсули 0073 Купи NOW - L-Carnitine 500 МГ - 180 Капсули 0073 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Какво представлява L-Carnitine (Л-Карнитин)

L-Carnitine по същество не е аминокиселина, но има структура наподобяваща аминокиселина, поради което обикновено се смята за такава.

Основната функция на L-Carnitine в тялото е транспортирането на дълги вериги мастни киселини, предназначени за разграждане в митохондриите и оттам преобразуването им в основната клетъчна енергийна единица – АТФ. Това е основен източник за енергия на мускулите.

По този начин L-Carnitine увеличава изразходването на мазнини за образуване на енергия. Това води до предотвратяване натрупването на мазнини особено в сърцето, черния дроб и скелетните мускули.

Ползи от приема на L-Carnitine

L-Carnitine спомага за премахването на хронична умора, причина за която може да се търси в намалената продуктивност на клетъчните митохондрии, спомага за възстановяване от сърдечни операции, намалява холестерола и триглицеридите в кръвта, помага за намаляване на телесното тегло. Недостиг на L-Carnitine може да доведе до сърдечни болки, мускулна слабост и наднормено тегло.

Всичко, което трябва да знаете за L-Carnitine и свойствата му!

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 30-60 минути преди тренировка. Вечер преди лягане. Сутрин на гладно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (8)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha