в кошницата Кошница
 
NOW - Candida Support - 90 Капсули 3308

NOW - Candida Support - 90 Капсули 3308

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:3308
Цена: 55,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Candida Support е висококачествен продукт от NOW Foods за здрава храносмилателна система

В Candida Support има комбинация от следните съставки:

Pau DArco (Балдахиново дърво)

Имуностимулант и поддържа храносмилателната система в добро здраве, като я прави негостоприемна за паразити, бактерии, гъбични и вирусни инфекции.

Black Walnut (Черен орех)

Помага за пречистването на паразити от стомашно-чревната флора;

Oregano Oil (Масло от риган)

Притежава силни антиоксидантни свойства и пречиства храносмилателната система от паразити, потиска размножаването на болестотворни бактерии;

Биотин (Витамин от B-complex)

Биотин се произвежда от „добрите” бактерии в храносмилателната система. Когато „добрите” бактерии в стомашно-чревната флора рязко намалеят, е възможен дефицит на биотин, който води до редица усложнения в организма. Адекватното количество биотин гарантира добро здраве за тялото.

Каприлова киселина (естествено образуваща се мастна киселина, извлечена от растенията)

Подобрява чревната флора като намалява процесите на ферментация образувани от неблагоприятните за храносмилателната система гъбични образувания.

Candida Support в буквален превод означава „прочистване на гъбички”

Комбинацията от продуктите в Candida Support е подбрана с цел здравословен баланс на бактериите в храносмилателната система, които са от основно значение за качествено храносмилане и прочистване на паразитите и вредните агенти, причиняващи заболявания и разтройства в храносмилането. Бактериите, живеещи в храносмилателната система не само спомагат за храносмилането, но и произвеждат определени витамини и подобряват процесите на детоксикиране.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 2 пъти дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha

Препоръчваме още: Лечение при анемии, Добавки за аутизъм, Билкови хапчета за бъбреци