в кошницата Кошница
 
NOW - Licorice Root (Сладък корен) 450 МГ - 100 Капсули 4718

NOW - Licorice Root (Сладък корен) 450 МГ - 100 Капсули 4718

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:4718
Цена: 25,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Какво е Licorice Root

Сладък Корен (Licorice Root), познат още като корен от Женско Биле е билка, използвана хилядолетия в Южна Европа и Китай. В ориенталската медицина е популярен при лечението на настинки и грип, както и всички болести свързани с кашлица и мускулен спазъм.

Licorice Root съдържа глициризинова киселина, която притежава антивъзпалителни свойства; калиева и калциева соли, флавонови гликозиди, глюкоза, циризин, линверитиева киселина, аспарагин, витамини, а също така глициризин, който е 50 пъти по-сладък от обикновената захар!

Вирусите освен животинските видове, нападат също така и растенията. Но растенията развиват свои собствени компоненти, които да ги защитават от вирусните атаки. Едно от най-силните подобни вещества е глициризинът. Глициризинът в Licorice Root стимулира производството на кортизол в надбъбречните жлези, което стимулира имунната система и е едно от най-добрите средства за борба с вирусите.

Екстрактът от Сладък Корен - Licorice Root има благотворно действие по отношение на болести като Хепатит Ц, както и облекчава много от сиптомите при HIV-вирусът.

Действието на екстрактът от Сладък Корен ограничава размножаващите се функции на вирусите

Екстрактът от Licorice Root притежава спазмолитично действие, разхлабва гладката мускулатура, намалява секрецията на храносмилателните жлези. Това е общоукрепващо, отхрачващо, абсорбиращо, диуретично и жлъчеотделящо средство. Оказва омекотяващо действие при кашлица, оказва антибактериално и антитоксично действие, способства за нормалното функциониране на стомаха, стимулира перисталтиката на стомашно-чревния тракт, укрепва естествените защитни сили на организма.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Приемайте 2 капсули от 1 до 3 пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha