NOW - Liver refresh DETOXIFIER & REGENERATOR - 90 Капсули

Код на продукт: 2448

Цена:
67,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
2 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Liver REFRESH (Detoxifier & Regenerator) е патентована формула, която е предназначена за поддържането на функцията на черния дроб

Какво съдържа Liver REFRESH

Продуктът на NOW Foods съдържа екстракт от млечния сок на растението магарешки бодил, което се е доказало в клиничната практика като мощен чернодробен протектор. Освен това Liver Detoxifier & Regenerator съдържа Н-ацетил цистеин и метионин, които са важни за синтезирането на глутатион от черния дроб.

Глутатионът е най-мощният клетъчен антиоксидант и играе важне роля за детоксификацията на черния дроб.

В Liver REFRESH се съдържат и билките шизандра, бюплурюм, скюте, които също се използват при лечение на чернодробни заболявания.

Защо е необходим да се грижим за здравето на черния дроб

Черният дроб играе огромна роля в храносмилането и в произвеждането на жлъчна течност, която разгражда мазнините. Много други важни метаболитни процеси са свързани с доброто състояние на черния дроб - по време на интензивна физическа или психическа работа, прием на алкохол, вредни токсини от цигарен дим и смог, както и определени лекарствени средства, срещу които черният дроб се нуждае от допълнителна детоксификация и антиоксидантна подкрепа.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Три капсули дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
ToniStoilkowww
2015-01-05 08:27:48
И аз съм доволен определено. Пия този продукт в комбинация с SuperAntioxidants на NOW Foods и резултатите са значително повишаване на тонус, настроение и енергия! (Y)
Георги Николов
2014-10-14 12:54:32
Направих си изследвания преди и след използването на продукта и наистина показателите на черния дроб се понижиха значително! Мога да кажа че продукта работи на 100%!
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО