в кошницата Кошница
 
NOW - Noni 450 МГ - 90 Капсули 4712

NOW - Noni 450 МГ - 90 Капсули 4712

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:4712
Цена: 56,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Какво представлява Noni (Нони)

Noni е билка, която расте предимно в региона на южния Тих Океан и е широко използвано и популярно средство за лечение в целият регион. Вечнозеленото растение Noni вирее особено добре във вулканичната почва на Хавайските острови.

Съдържание на Noni

Тази билка съдържа редица благоприятни съставки като компоненти от смола, каприлична и капроична киселини, витамин C и алкалоиди.

Noni е най-известна сред медицинските среди заради съдържанието си на алкалоида Проксеронин.

Той се явява прекурсор на Ксеронина.Първичната функция на ксеронина като коензим се състои в регулиране и активиране на протеините, които са жизнено необходими. Ксеронинът действа като невромодулатор. Успокоява болката и съдейства за образуване на ендрофини, които се приемат от рецепторите на нервните клетки и успокояват болката. Голямото съдържание на ксеронин в Noni активира и подсилва ренегериращите сили в тялото.

Noni е силен антиоскидант, която влие положително на имунната система, сърдечно-съдовата дейност, храносмилането.

Нони има тонизиращо и болкоуспокояващо действие, стимулира способността за концентрация. Препоръчва се в подкрепа на диетичния режим при възпаления, алергии, бактериални и вирусни инфекции, както и за повишаване на имунната защита.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Приемайте от 1 до 3 капсули на ден, предимно на гладен стомах преди хранене.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (4)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha