в кошницата Кошница
 
NOW - Rhodiola 500 МГ - 60 Капсули 4754

NOW - Rhodiola 500 МГ - 60 Капсули 4754

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:4754
Цена: 46,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - Rhodiola 500 МГ - 60 Капсули 4754 Купи NOW - Rhodiola 500 МГ - 60 Капсули 4754 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Rhodiola (Златен Корен) е билка, позната със своите адаптогенни свойства

Адаптоген е всеки агент, който притежава свойството да повишава способността на тялото да се адаптира към стресови ситуации.

Rhodiola е забележителна поради уникалните свойства, които придава на тялото. Тя подсилва нервната система, помага срещу депресия, подсилва имунитета, повишава издръжливостта и капацитета за физически натоварвания, подобрява способностите на паметта и повишава енергийните нива. Rhodiola е мощен адаптоген, тя подпомага за нормализирането на процесите в тялото, когато то е подложено на стрес като дълги пътувания, часова разлика, промени в сезоните и т.н.

Rhodiola скъсява времето за възстановяването на мускулите след продължителни натоварвания

Билката намалява мускулната болезненост, повишава нивата на ензимите, РНК и протеините отговорни за мускулното възстановяване след изтощтително физическо натоварване.

Златен Корен повишава енергията в мускулните клетки, синтезата на гликоген в мускулите и в черния дроб, както и анаболната активност.

Rhodiola стимулира и защитава имунната система като възстановява хомеостазата (метаболитния баланс) в тялото. Също така, нормализира хормоните чрез модулиране освобождаването на глюкокортикоиди.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1-2 дози дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha