NOW - Saw Palmetto Berries 550 МГ - 100 Капсули

Код на продукт: 4747

Цена:
28,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
2 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Как въздейства приема на Saw Palmetto (Сау Палмето)

Сау Палмето е екстракт от плодовете на палмата „Serenoa repens”. Сау Палмето е продукт, богат на мастни киселини и фитостероли и е доказал благоприятното си въздействие върху доброкачествената простатна хипертрофия (увеличаване на простатата при мъжете с напредване на възрастта).

Сау Палмето подобрява апетита, храносмилането и усвояването на храната.

Saw Palmetto, също така спомага при възпаления на лигавици, хронични бронхиални възпаления, ларингити, астма и туберкулозни ларингити.

Най-силният ефект от Saw Palmetto е при органите на репродуктивната система, както при жени така и при мъже!

Друг ефект на Сау Палмето е, че увеличава похабени органи като гърди, яйчници и тестиси и парадоксално на това, намалява хипертрофията на простатата. Това може да бъде обяснено с факта, че функцията на Сау Палмето е да възстановява нормалното състояние на дадения орган – намалява тези, които са нездравословно уголемени и увеличава тези, които са атрофирали.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 2-3 пъти дневно, с хранене или вода.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Genadi
2015-01-22 08:07:41
съотношението цена-качество е перфектно! Май марката е единствената, произвеждаща качествени продукти на сносни цени. Доволен съм Сау Палметото, както и от много други техни продукти.
Митко Стоянов
2015-01-07 14:38:51
Много качествен продукт. Използвал съм и на други марки но на NOW Foods ми действа най-добре. След края на опаковката съм решил да пробвам Prostate Health на същата марка, надявам се и от него да остана така доволен.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО