NOW - Spirulina 500 МГ - 100 Таблетки

Код на продукт: 2696

Цена:
28,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво е Spirulina

Спирулина е наименованието на синьо-зелените морски водорасли, познати още като Спирулина Максима или Спирулина Платенсис. Тези водорасли растат в богати на сол крайбрежни части като Централна и Източна Америка, както и Африка.

Спирулината има редица здравословни ползи

Спирулина е заемала огромна част в менюто на древните ацтеки и африкански племена. Спирулина притежава намаляващи холестерола, антивирусни и антимутагенни свойства. Спирулинаta се счита за един от най-добрите източници на протеин (представлява повече от 60% от масата й).

Тя съдържа комплекс от витамини - А, бета-каротин, C, B-комплекс, E, биотин, както и незаменимите за човешкото тяло минерали - калций, магнезий, фосфор, калий, желязо, манган, мед, цинк, молибден.

Освен това Спирулина е богат източник на ксантофил и фикоцианин, които притежават противоракова функция, успешно се включва в програми за намаляване на мазнините, помага при борбата срещу анемии, изгаряния, следоперативни намеси, неизменна част от специализираното хранене на спортисти и тежкоатлети, както и за хора от всички възрасти.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза сутрин с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Руми
2015-01-14 23:11:39
Дъщеря ми ми подари този продукт преди време и след като започнах да го пия се почувствах някак по-заредена и бодра. След това продължих да го взимам и сега е неизменно част от здравословния ми режим..
Никола Димитров
2015-01-06 14:30:59
Ползвам редовно спирулина под формата на чай и таблетки на други марки, но от тази на now съм най доволен. Много добре ми действа и цената е добра за качеството което получаваш.
ТатянаПаскова
2014-11-12 12:41:42
Супер е, и в момента е на промоционална цена, което го прави още по-достъпен.Благодаря ви :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО