NOW - Super Cortisol Support - 90 Капсули

Код на продукт: 3344

Цена:
78,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
1 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Super Cortisol Support е формула на билкова основа, създадена да поддържа нивата на кортизол в организма в нормални граници

При стрес производството на кортизол може да се увеличи и като резултат се наблюдава увеличаване на подкожните мазнини и трудно нормализиране на кръвната захар.

Какво съдържа Super Cortisol Support

  • Добавените корени от Магнолия в добавката на NOW намаляват производството на кортизол, който е отговорен за затлъстяването, остеопорозата и проблемите с паметта.
  • Ашвагандата намалява психическата, физическата умора и стреса. Тя е силен антиоксидант и предотвратява клетъчното стареене. Гъбите “рейши” подобряват защитата на тялото срещу стрес и инфекции, подобряват енергичността и чувството за щастие.
  • Листата от “банаба” съдържат корозолична киселина. Тази киселина балансира нивата на кръвна захар, контролира апетита, подобрява качеството на съня и намалява стреса.
  • Босилекът се използва при увеличени нива на стрес в организма, главоболия, проблеми с очите, кожата и устната кухина.
  • Зеленият чай спомага за намаляването на стреса, холестерола, изгарянето на мазнини.

За кого е подходяща добавката на NOW Foods

Super Cortisol Support е подходяща при хора със затлъстяване, при стресови ситуации, периоди на умора и преумора и други състояния, свързани с високите нива на кортизол.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една капсула три пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Тихомир
2015-01-12 15:27:41
Взимам от това сутрин и след тренировка, защото е чудесен адаптоген и предпазва мускулната тъкан от разрушение. Освен това намалява стреса като цяло.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО