в кошницата Кошница
 
Optimum Nutrition - 100% Egg Protein - 908 Г ON2013

Optimum Nutrition - 100% Egg Protein - 908 Г ON2013

( Продуктът не е наличен )

Цена: 104,00 лв 72,80 лв
* Цената е с включено ДДС

Описание

100% Egg Protein е съставен изцяло от натурален и пълноценен яйчен протеин

100% Egg Protein съдържа всичките 8 есенциални аминокиселини, които организмът е неспособен да синтезира и поради тази причина е наложителна консумацията на белтъчни храни. Яйчният протеин е лесно разтворим и усвояем. Изключително богат е на аминокиселини, съдържащи сяра. Не съдържа лактоза и е подходящ за индивиди с лактозна нетолерантност.

Поради тази причина яйцата са в основата на всяка хранителна програма за спортисти и културисти.

Optimum Nutrition - 100% Egg Protein - за повече растеж и по-добро възстановяване

100% Egg Protein съдържа хранителното съдържание на 7 белтъка само в една доза.

Предоставя пълен профил на незаменими аминокиселини, аминокиселини в разклонена верига (ВСАА) и глутаминова киселина.

Формулата на Optimum Nutrition - 100% Egg Protein

  • 24 г яйчен белтък
  • Всяка доза съдържа хранителен еквивалент на 7 яйчни белтъка и само 100 калории
  • Пълен профил от есенциални аминокиселини, ВСАА и глутаминова киселина
  • Храносмилателен ензим аминоген
  • Без лактоза, без захар и без мазнини

100% Egg Protein е продукт, предназначен за покачване на мускулна маса и възстановяване.

Начин на употреба: 1 доза 100% Egg Protein сутрин, вечер преди лягане, преди и след тренировка.

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!

* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha